niedziela, 24 marca 2013

Konkurs

Blog „W moim wiejskim ogrodzie”  dopiero zaczyna żyć blogową rzeczywistością.  Konkursy na blogach są bardzo miłe. Dlatego chcę Was zaprosić do skromnego konkursu.
Aby być dobrym ogrodnikiem nie wystarczy sama pasja i miłość do Natury. Odrobina wiedzy także się przydaje.
Wiedzą, w formie dwóch książek, chciałabym się w Wami podzielić.
 
Wybrałam dwie, moim zdaniem, ciekawe książki.
Jedna z nich to „Medycyna ziołowa. Poradnik zdrowia i życia” autorstwa Niny Nissen.
 
 
 
Druga to poradnik „Jak samemu przepowiadać pogodę? Zbigniewa Przybylaka.

 
Ten skromny konkurs przygotowałam dla obecnych i przyszłych pełnoletnich gości (obserwatorów) mojego ogrodu.
Aby w nim uczestniczyć należy:
1.            Być publicznym obserwatorem mojego bloga
2.           Wybrać dla siebie jedną z książek oraz napisać pod notką konkursową dlaczego wybieracie daną książkę.
Możecie także pokusić się o odgadnięcie dlaczego wybrałam publikację z zakresu ziołolecznictwa oraz poradnik o pogodzie.
 
Pod notką należy umieścić komentarz o treści:
1.            Obserwuję jako:
2.            Wybieram książkę pt. ….. , bo ….
 
 
Konkurs trwa do 13 kwietnia  br. do godziny 24.00
Można wylosować tylko jedną książkę (przez siebie typowaną). 
Kto otrzyma książki zadecyduje ślepy los. Zapraszam do zabawy.

6 komentarzy:

  1. Obserwuje jako: Agnieszka
    Wybieram książkę : Jak samemu przepowiadać pogodę.
    Może będę wiedziała kiedy przyjdzie wiosna :)

    OdpowiedzUsuń
  2. To może i ja spróbuję szczęścia?

    Obserwuję jako; Sandra
    Wybieram książkę:Medycyna ziołowa. Poradnik zdrowia i życia.
    Wybieram tę właśnie książkę gdyż mam nadzieję wiele się z niej nauczyć, zdobyć sporo wiedzy przydatnej i w zdrowiu i w chorobie. Jednak żeby tak się stało potrzebny jest łut szczęścia. Może się uda?

    Teraz spróbuję odgadnąć dlaczego jako nagrody w konkursie wybrałaś te właśnie książki.

    "Medycynę ziołową" wybrałaś dlatego, że jesteś zdecydowaną miłośniczką natury i zwolenniczką szeroko pojętego, naturalnego stylu życia, a więc również i medycyny ziołowej. Pragniesz też przekonać innych do poszanowania natury i liczenia się z jej prawami czego wyrazem są Twoje dwa blogi:)
    Natomiast jeśli idzie o poradnik "Jak samemu przepowiadać pogodę?" to, o ile mnie pamięć nie myli, jest to zgodne z Twoim wykształceniem, a więc z zainteresowaniem zapewne też. Nie znam się na przepowiadaniu pogody, ale wyobrażam sobie, że natura daje nam sygnały mówiące o zbliżających się zmianach pogody, a książka, prawdopodobnie, uczy, jak te sygnały zauważyć i prawidłowo zrozumieć.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dobrze, że nie dała nagrody związanej z wykonywanym zawodem :) np: Leksykon VAT :)

      Usuń
    2. Eee, czepiasz się :) To dopiero by była "pasjonująca" lektura :):):)

      Usuń
  3. Z chęcią będę odwiedzać Twój ogród. W konsursie raczej nie wezmę udziału. Z przewidywania pogody to jestem kiepska. Książkę Niny Nissen mam. Polecam tę lekturę tym, którzy jej nie znają. Ciekawe podejście.

    OdpowiedzUsuń
  4. Obserwuje jako madziunkaaa90
    Wybieram książkę pt.„Medycyna ziołowa. Poradnik zdrowia i życia” autorstwa Niny Nissen, ponieważ interesuję się ziołolecznictwem. Dlatego książek o tej tematyce nigdy nie mam dość;)

    OdpowiedzUsuń